Midterstille i en ramme?
Fra : jd

Dato : 25-10-01 18:42

Er der en måde hvorpå jeg kan midterstille f.eks. et billede der vises i den
midterste ramme, ved klik på en link i øverste ramme?

jd

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-10-01 14:34

Nemt, bare åbn billedet i en side hvor det er midterstillet.

Fra : jd

Dato : 27-10-01 15:12

tjaa, men det var for at undgå at skulle lave en side til hvert billede.
meningen er at det skal åbne i en ramme midt på siden, og at det i denne
ramme skulle være midterstillet.

jd

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-10-01 12:42

Du kan gøre det med f.eks ASP eller PHP hvor du sender billedets navn
med som en parameter og lader scriptet genere siden. Hvis du spørger i
en af de to relevante grupper er der sikkert en der kan give dig et
eksempel.