8500 på lager hos Shg.dk
Fra : Fear

Dato : 25-10-01 15:48

se under nyt og hot
prisen 2699 er dog i overkanten når det koster 200$ flere steder i usa

Fra : Volker Dawideit

Dato : 25-10-01 16:44

"Fear" <nej@megafoot.com> wrote in message
> se under nyt og hot
> prisen 2699 er dog i overkanten når det koster 200$ flere steder i usa

øhh.....Shg.dk? Hvorfor kan jeg ikke se noget?
Mvh. Volker

Fra : Fear

Dato : 25-10-01 17:35

"Volker Dawideit" <vd@c.dk> wrote in message
> "Fear" <nej@megafoot.com> wrote in message
> >
> øhh.....Shg.dk? Hvorfor kan jeg ikke se noget?
> Mvh. Volker

det ved jeg ikke men nu skal jeg hjælpe dig, benyt derfor følgende anvisning

1. klik her http://www.shg.dk/shg.htm
2 klik "produkter" til venstre
3 klik "nyt og hot"

den gule klat var tidligere i dag grøn

Fra : Volker Dawideit

Dato : 25-10-01 17:50

> det ved jeg ikke men nu skal jeg hjælpe dig, benyt derfor følgende
> [...]

Tak du, jeg havde ikke /shg.htm med, nu går det.

Volker

Fra : J.Hansen

Dato : 25-10-01 19:42

> Tak du, jeg havde ikke /shg.htm med, nu går det.
>
> Volker

Unskyld men hvad f... er der galt med din browser...kan du ikke skrive
www.shg.dk og trykke enter eller hvordan

J.Hansen

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 27-10-01 11:50

"Fear" <nej@megafoot.com> skrev i en meddelelse
> se under nyt og hot
> prisen 2699 er dog i overkanten når det koster 200$ flere steder i usa

Mon ikke prisen falder noget, når kortet når ud til flere butikker!
Sådan plejer det at være

Best regards

Jesper
--
Det er menneskeligt at fejle, men hvis man ønsker virkeligt at lave kage i
den, må man tage en computer til hjælp

Fra : Lars Krag

Dato : 27-10-01 12:18

"Jesper Nielsen" <helboe@post9.tele.dk> wrote in message news:3bda938c$0$25390$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> "Fear" <nej@megafoot.com> skrev i en meddelelse
>
> Mon ikke prisen falder noget, når kortet når ud til flere butikker!
> Sådan plejer det at være

Nu er priserne på ca. $200,- også på OEM boards som "kun" kører med
250/250 Mhz. Vejledende udsalgspris på retail versionen i EU er iflg. ATI
329?, hvilket svarer til ca. 2450,- Med lidt priskrig og ønsketænkning
burde vi kunne nærme os de 2000-2100,- kr. Jeg håber stadig både på
lavere priser og bedre drivere.

Lars