Certificering
Fra : Kim Petersen

Dato : 24-10-01 20:33

Er der nogen der kan anbefale en god bog som kan bruges til at opnå en "Sun
Certified Programmer for Java 2 Platform"?
(amazon's anmeldere anbefaler: "A Programmer's Guide to Java (tm)
Certification") som jeg ikke kan finde i de danske boghandler)

Kim

Fra : Lars Hansen

Dato : 25-10-01 06:57

jeg har selv anvendt "the complete java 2 certifications studyguide" fra
sybex.

Den var glimrende.

/Lars

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 25-10-01 08:48

"Kim Petersen" <win2000@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
(tm)
> Certification") som jeg ikke kan finde i de danske boghandler)

Den nok bedste er den amazon foreslår.

Du kan bestille den her:
http://www.bookshop.co.uk/ser/serdsp.asp?shop=20037&isbn=02015961
48

Meget billigere end hvis du skulle have købt den her i landet.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069
http://www.disky-design.dk/fish