Nyhedsservere
Fra : J Hjorth

Dato : 24-10-01 18:59

Er der nogle der kan liste andre nyhedsservere en
news.inet.tele.dk, da der er kommet begrænsninger
på denne med bl.a. binaries-filer etc.

Jørgen Hjorth
jhjorth@post2.tele.dk

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-01 20:05

"J Hjorth" <jhjorth@post2.tele.dk> skrev

> Er der nogle der kan liste andre nyhedsservere en
> news.inet.tele.dk, da der er kommet begrænsninger
> på denne med bl.a. binaries-filer etc.

Jeg kender ikke umiddelbart nogle...men hvad er det for begrænsninger du
taler om er kommet??

--
rea721@fabel.dk (AKA) Leon Andrea. Bevar Flyvestation Værløse..
Den sidste Operative Flyvestation øst for Storebælt.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-10-01 20:17

Wed, 24 Oct 2001 19:58:57 +0200, skrev "J Hjorth"
<jhjorth@post2.tele.dk>:

>Er der nogle der kan liste andre nyhedsservere en
>news.inet.tele.dk, da der er kommet begrænsninger
>på denne med bl.a. binaries-filer etc.

Hvilke begrænsninger?

Det eneste, der er, at der skal splittes op i max 256 KB, men det
klarer din newsreader for dig.

Men du skal ikke regne at finde nogen gratis newsserver udover
udbydernes, som har et tilfredsstillende binært feed, dertil er
trafikken alt for stor og omkostningskrævende.

Men ellers skulle http://www.easynews.com være en af de bedste
newsservere, men her må du gribe til lommerne.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Ivar Madsen

Dato : 25-10-01 19:51

On Wed, 24 Oct 2001 19:58:57 +0200, "J Hjorth" <jhjorth@post2.tele.dk>
wrote:

>Er der nogle der kan liste andre nyhedsservere en
>news.inet.tele.dk,

Der er mange, news.milli.dk er bare en af dem, sunsite har også en.

> da der er kommet begrænsninger
>på denne med bl.a. binaries-filer etc.

Når vi snarker om binære grupper, så er der nok kun din udbyderes, og så
betalingsserver. Er du prart til at betale for adgang til en newsserver?

--
Ivar Madsen
Der med dette indlæg, repræsentere mig selv, og dem der er enig med mig,,,

Fra : P.C.

Dato : 27-10-01 10:58

Hi.
Jeg ved ikke om du kan bruge denne link ;
http://www.newzbot.com/search.html

Ellers har jeg fundet adskillige servere på denne link ;
http://tools.rosinstrument.com/proxy/news.htm
Nogle med fri trafik.

Have a nice day.
P.C.