Hvor findes oplysninger om D&D
Fra : Carsten Graff

Dato : 24-10-01 18:17

Fede links, gode tips m.m alt har interresse vedr. D&D

mvh.
Bof

Fra : Jan Ozimek

Dato : 25-10-01 07:31

Der er et fedt arkiv med mange gode netbooks m.m. på:

www.bluetroll.com

Der har jeg fundet mange nyttige ting, men hvis du leder efter nyheder ol.
skal du nok et andet sted hen.
Prøv evt. også news group'en:
rec.games.frp.dnd

mvh. Jan Ozimek

Fra : Lars Juul

Dato : 25-10-01 08:52

Se på http://home19.inet.tele.dk/fam_juul/ under links.

Fra : Peter Kristiansen

Dato : 26-10-01 00:49

"Carsten Graff"
> Fede links, gode tips m.m alt har interresse vedr. D&D

For de nyeste releases, en masse gratis download af gammelt, og en smule
nyt, materiale ganske lovligt! kan du besøge Wizards of the Coasts
hjemmeside: http://www.wizards.com og surf lidt rundt derinde.

Ellers kan du bare prøve at fatte en søgemaskine som f.eks. google og
søge/surfe lidt rundt, for at ramme hvad du præcis leder efter.

Peter