Mac Satellite mysik
Fra : Per Madsen

Dato : 24-10-01 18:12

Da jeg tidligere idag forsøgte at connecte, fik jeg følgende besked: "Login
error: Wrong version, please update! Goto menu File-> Autoupdate." Det
gjorde jeg så, men fik at vide, at der ikke var nogen nyere version
tilgængelig.
Jeg fandt dog via Google version 1.4,- den nyeste, som jeg så downloadede,
og erstattede så efterfølgende den gamle vers. (1.3). Jeg får dog stadig
samme besked. Jeg har selvfølgelig smidt de gamle prefs. ud og genindtastet
div. nødvendige oplysninger, men det har ikke hjulpet. Nogen der har oplevet
noget lignende,- nogen løsninger....

Mvh.

Per

Fra : J.C. Voss

Dato : 24-10-01 19:12

Per Madsen <dsl52828@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
> div. nødvendige oplysninger, men det har ikke hjulpet. Nogen der har oplevet

Jeg får samme besked, og vi er vist ikke de eneste to
<http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=11686&showRatings=&db=ma
c>.
Selvom nogle enkelte melder at den fungerer bedre, melder de fleste
indlæg på ovenstående link dog at den er helt gal.

--
//Jonas @ 11°, 56° | Min adresse er *ikke* .ugyldig |
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk> | My address is *not* .ugyldig |

Fra : Per Madsen

Dato : 24-10-01 22:24

in article 1f1stap.1h4wgsp9nn0w0N%macaddict2k.ugyldig@operamail.com, J.C.
Voss at macaddict2k.ugyldig@operamail.com wrote on 24/10/01 19:12:

> [...]
> Selvom nogle enkelte melder at den fungerer bedre, melder de fleste
> indlæg på ovenstående link dog at den er helt gal.

Jeg kan se, at de på audiogalaxy.com's bulletinboard, efterlyser løsninger.
Det lader til, at alle Macbrugere har været ramt siden imorges

http://www.audiogalaxy.com/pages/thread.php?&t=5889690

Per

Fra : Per Madsen

Dato : 25-10-01 14:19

in article B7FCEFF0.19BE6%dsl52828@vip.cybercity.dk, Per Madsen at
dsl52828@vip.cybercity.dk wrote on 24/10/01 22:23:

> [...]

Hej Jonas

Ifølge brugerne af audiogalaxy's bulletinboard, skal du bare ignorere "Wrong
version..."-beskeden, og blive ved med at prøve at connecte (Æble + K).
Efter 5-6 Æble + K, lykkedes det mig at connecte og downloade. Håber det
virker hos dig.

Per

P.S. Når der er tryk på sitet, er der ikke rigtig noget at gøre,- formiddag
til midt på eftermiddagen er bedst.

Fra : J.C. Voss

Dato : 25-10-01 19:25

> [...]

> version..."-beskeden, og blive ved med at prøve at connecte (Æble + K).
> Efter 5-6 Æble + K, lykkedes det mig at connecte og downloade. Håber det

Tak for tippet, det vil jeg prøve.

Fra : David Blangstrup

Dato : 26-10-01 14:31

In article <1f1uonz.jk370d6m5e8iN%macaddict2k.ugyldig@operamail.com>,
J.C. Voss <macaddict2k.ugyldig@operamail.com> wrote:

> Tak for tippet, det vil jeg prøve.

Jeg prøvede i går, og der virkede det efter en 7-9 forsøg. I dag har
jeg prøvet 21 gange uden held!
-David

--
http://david.blangstrup.dk