Andet multimedie
Laangsom Imageready
Fra : Kickeye

Dato : 24-10-01 13:17

Når jeg kører Imageready kører programmet som blev det afviklet på en gammel
486'er. Photoshop kører fortrinligt.

Har andre oplevet dette?

/kickeye/

Fra : ]88[.::PunisherOlsen~

Dato : 24-10-01 16:45

Mit kører fortrinligt...format c: ? ;)

Fra : Kickeye

Dato : 25-10-01 12:52

"]88[.::PunisherOlsen::." <PunisherOlsen@Mail1.Stofanet.dk> wrote > Mit
kører fortrinligt...format c: ? ;)

No thanks!!! Har jeg sgu lige gjort... =)

/kickeye/

Fra : ]88[.::PunisherOlsen~

Dato : 25-10-01 13:59

Ja indleder men det, er resten af dagen sgu spildt...reboot, reboot, reboot,
reboot, screen of doom, reboot, reboot... RIP ;)

Fra : Jan Apollo

Dato : 25-10-01 19:00

"]88[.::PunisherOlsen::." <PunisherOlsen@Mail1.Stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3bd80d3e$0$26979$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Ja indleder men det, er resten af dagen sgu spildt...reboot, reboot,
reboot,
> reboot, screen of doom, reboot, reboot... RIP ;)

Med Ghost ( det efter min mening ubetinget fedeste tool til Windows) tager
det 5 min, så er du oppe at køre igen

Fra : ]88[.::PunisherOlsen~

Dato : 26-10-01 09:36

Ja, jeg har også lige taget det proggie i brug for et stykke tid siden.
Utroligt men sandt => 3-4 timer reduceres mirakuløst til 10 min! =)