E-Mail
webnoob 5265
Anbefaling af newsreader
Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 23-10-01 18:43

Er der nogen, der kender en nyhedslæser, som nemt kan indsætte
ekstra, brugerdefinerede headere i usenetmeddelelser (i mods. til
f.eks. Outlook Express)? Freeware (eller shareware som ikke holder
op med at virke). Gerne med henvisning til downloadside.

Jeg skal kun bruge programmet til at sende enkelte meddelelser, hvor
jeg har ovenstående behov.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Morten Ovi

Dato : 23-10-01 19:38

Peter Brandt Nielsen wrote in
news:dk.edb.internet.software.mail+news :

Xnews: www.student.dtu.dk/~c991520/xnews

--
Morten Ovi

Flest chefer er civilingeniører