Fax STF
Fra : John

Dato : 23-10-01 09:55

Da jeg skiftede til system 9.1 på min iMac DV, som er 1 1/2 år gammel,
var der så mange problemer, at jeg til sidst måtte slette hele
harddisken.

Jeg fik ikke taget kopi af faxprogrammet, og nu kan jeg ikke finde ud af
at hente det ind fra den originale CD.

Kan nogen hjælpe mig?

Venlig hilsen John

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 23-10-01 14:54

John <John_Lauritzen@net.dialog.dk> wrote:
> Jeg fik ikke taget kopi af faxprogrammet, og nu kan jeg ikke finde ud af
> at hente det ind fra den originale CD.
>
> Kan nogen hjælpe mig?

Lå/ligger det overhovedet dér?? Da jeg for adskillige år siden købte mit
modem, fulgte STF da med dette - dengang på fire disketter.

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Jesper Hauge Jensen

Dato : 23-10-01 14:57

Jeg ved at TDC Opasia-hotline har en masse originale disketter liggende
som de sikkert gerne vil af med. Prøv 80808035 og spørg efter en
macsupporter.

M.v.h.

Jesper

Fra : M. _ Fog

Dato : 30-10-01 09:45

"John" <John_Lauritzen@net.dialog.dk> wrote in message

> [...]
> harddisken.
>
> Jeg fik ikke taget kopi af faxprogrammet, og nu kan jeg ikke finde ud af

Hej John!

Hvis du har en original MacOS9.x CD ligger FaxSTF (v6 ...?) på den -- under
ekstra-arkiver hvis jeg husker rigtigt!
VH Michael

--
Posted from cpe.atm0-0-0-121131.boanxx2.customer.tele.dk [195.249.94.208]