Gforce 3 Ti 500...
Fra : Gimmer

Dato : 23-10-01 09:36

Det skulle være det villeste på market, har jeg hørt, men hvordan får man
fat i det? jeg har set en masse Gforce 3 men er det ti 500 eller 2-3 eller
400?
´
VH gimmer

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 23-10-01 11:31

Gimmer wrote:

> [...]
> fat i det? jeg har set en masse Gforce 3 men er det ti 500 eller 2-3 eller

GeForce3 er GeForce3

GeForce3Ti500 er det nye og kunne egenlig lige så godt havde være navngivet
Geforce3Pro hvis de havde fulgt deres tidligere måde at navngive på. Det er
altså lidt hurtigere end et GeForce3 og så er der GeForce3Ti200 som er lidt
langsommere.

Du kan købe dem i USA og de kommer sikkert snart i de danske butikker.

Mvh

Bruno

PS. Se www.anandtech.com for test af de nye kort og læg også mærke til Radeon
8500.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 23-10-01 14:27

<SNIP>

> Du kan købe dem i USA og de kommer sikkert snart i de danske butikker.

www.itbutikken.dk har fået nogle få modeller på prislisten, og Ti500 Deluxe
fra Asus kommer til at koste 4400. Ti500 Pure koster 4100, og Geforce3
koster 3700. Men Asus er jo også ret dyre. Creative Geforce3 Ti500 ser ud
til at komme til at koste 3300 hos itbutikken hvilket må siger at være en ok
pris. Aopen har et Geforce3 Ti200 med TV-out og DVI samt 64MB til kun 2200 -
så hvis pengene er et kriterie tror jeg næsten at det vil være det bedste
køb lige pt.

MEN glem ikke Radeon8500 - når deres drivere kommer til at opfylde det de
lover vil det være et ret godt kort til en billig penge.
Radeon 8500 står til 2600, og dets ydelse er meget tæt på Ti500 i nogle
områder og i andre er det lidt svært at vurdere da de har nogle meget
dårlige drivere pt. - Men de har annonceret en ny driver i slutningen af
oktober, så måske det kunne betale sig at vente på en test af disse drivere.

Det skal lige siges at itbutikken ikke kan oplyse nogen leveringsdato, der
står bare forventet levering senest 09. november for både Radeon 8500 og
GeForce3 Ti500/Ti200 kortene.

Flemming