hjemmeside og SMS
Fra : BravoOsca

Dato : 22-10-01 21:30

hej hej

Er der nogen herinde der ved hvilken side denne SMS stammer fra?
>9901< guest@www.teledanmark.dk ( Tele Danmark e-mail service )

Det er hvad der stod forad selve den modtaget besked, men hvis jeg går ind
på Teledanmarks eller Opasias hjemmeside og sender en SMS der fra, så får
jeg ikke samme besked..

Så det jeg søge er den side, hvor denne SMS stammer fra, håber på en masse
hjælp

- BravoOsca

Fra : Mickey

Dato : 22-10-01 22:23

"BravoOsca" <bravoosca@*REMOVE*aspiron.uninet.ee> skrev i en meddelelse

> Er der nogen herinde der ved hvilken side denne SMS stammer fra?

den er sendt som email via Orange's system

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :

Fra : BravoOsca

Dato : 23-10-01 17:43

Hejsa..

Kan du ikke forklare det lidt nærmere, hvad der menes med det??

Er det inde fra en hjemmeside eller er det sendt via Outlook??
og hvis det er sendt via Outlook Express, har senderen så Orange som abo.?
Hvis det er fra en hjemmeside, hvad er adressen så?

- BravoOsca

Fra : Pelle Gøeg Møller

Dato : 23-10-01 18:00

> Hvis det er fra en hjemmeside, hvad er adressen så?
www.besked.dk

hilsen
Pelle G

Fra : BravoOsca

Dato : 23-10-01 18:15

hejsa

Takker, men det er desværre ikke den.. for den skriver ikke det, som jeg
skrev i den første besked..

www.besked.dk , Skriver: >9906< herefter kommer beskeden, og så slutter den
af med en reklame for besked.dk

- BravoOsca

Fra : Mickey

Dato : 23-10-01 19:28

> [...]
> og hvis det er sendt via Outlook Express, har senderen så Orange som abo.?
> Hvis det er fra en hjemmeside, hvad er adressen så?

ku næsten forestille mig at det er sendt som email fra en telefon til din
telefon

Fra : schutz.dk

Dato : 25-10-01 08:15

"BravoOsca" <bravoosca@*REMOVE*aspiron.uninet.ee> wrote in message
> [...]
> jeg ikke samme besked..
>
> Så det jeg søge er den side, hvor denne SMS stammer fra, håber på en masse

http://www.teledanmark.dk/menu/sm1462.htm

-Jake