Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Gratis at kopiere musik og film uden græns~
Fra : Henrik Andersen

Dato : 21-10-01 22:45

Hej NG, herunder er indholdet fra et brev jeg har sendt til copydan....

Hvad synes du, siger det ikke sig selv??

Mvh Henrik Andersen

Hej Copydan.

Hvis i får det herunder beskrevne lovforslag igennem betyder det vel også at
alt kopiering af film og musik er lovlig da den er købt og betalt for??

http://www.ing.dk/arkiv/010803/copydan.html

Mvh Henrik Andersen

Fra : Peter Clausen

Dato : 29-10-01 14:47

Det er jo komplet latterligt hvis de får det igennem. Jo det går rent
igennem her, dit spørgsmål.

Pede