Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Mange dobbling af $$ ??
Fra : Henrik Andersen

Dato : 21-10-01 22:29

Hej!

Hvor kan man evt. tage hen for at få opfyldt mit ønske som er beskrevet
herunder.

Jeg overvejer at finde et sted i udlandet hvor man kan tage hen og:

1. Sætte eks. 10.000 $/£ ind på en konto (Som selvfølgelig aldrig bliver
oplyst på nogen som helst måde i danmark)
2. Lade pengene binde i 1/2/5/10 eller 100 år (Så ens børnebørn evt. kan få
dem udbetalt)
3. Tage tilbage, identificere sig og få det fulde beløb udbetalt i
kontanter.

Mit synpunkt er som følger:

1. Ens egne lommepenge bestemmer man 100% selv over, da det jo er en selv
der har tjent dem. (Og allerede betalt skat af én gang)
2. Hvorfor oplyse / betale noget til det Danske skattevæsen når det er ens
egne lommepenge (Altså penge man HAR betalt skat af) man har investeret i
udlandet (Som intet har med danmark at gøre)?

Desuden undrer det mig at vi i Danmark finder os i at blive undertrykt
Økonomisk,
har du en god forklaring på dette meget mystiske fænomen??

Mvh Henrik Andersen dk8008FJERNDETTE@hotmail.com Husk at fjerne *FJERNDETTE*

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 22-10-01 22:00

"Henrik Andersen" <dk8008REMOVETHIS@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> egne lommepenge (Altså penge man HAR betalt skat af) man har investeret i
> udlandet (Som intet har med danmark at gøre)?

Hvis du ikke får noget i rente af dine penge i udlandet tror jeg
skattevæsenet er ret ligeglade. Eneste problem er m.h.t. boligstøtte og hvad
der ellers er af sociale ordninger, hvor formue har betydning.

Hvis du derimod får rente af beløbet skal du naturligvis opgive det.

Hilsen
Uffe