forum
Fra : uwm

Dato : 21-10-01 16:02

hej er der nogen som kan hjælpe mig jeg har nu prøvet forgæves at lave er
debat forum i frontpage 2000 men jeg kan ikke få det til at virke er der
nogen der kan lave en færdig forum for mig i frontpage som virker så vil jeg
blive glad

MVH

Uwm

Fra : Kjeld Bertelsen

Dato : 21-10-01 17:48

"uwm" <uwm@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> debat forum i frontpage 2000 men jeg kan ikke få det til at virke er der
> nogen der kan lave en færdig forum for mig i frontpage som virker så vil

Hej,

Den løsning der er indbygget i Frontpage er ikke specielt god, synes jeg.

Har du mulighed for at arbejde med en Access eller SQL database og ASP?

Nu ved jeg ikke hvad du stiler efter, men der findes et rigtig godt forum
script helt gratis her: www.snitz.com

Der kan du stor set det hele, og det anvendes utrolig mange steder, hvilket
betyder at dine brugere måske ikke skal sætte sig ind i hvordan lige dit
forum fungere.

Jeg kan godt sætte sådan et forum op for dig, men det er naturligvis ikke
gratis.

Med venlig hilsen
Kjeld Bertelsen
www.tri-line.dk/internet