scanner - HP 7400-serien
Fra : ejbjerg

Dato : 21-10-01 13:06

Er her nogle som ved noget om scannere. Jeg tænker specielt på HP's 7400c,
som kan scanne dias i op til 12x12 cm. ved hjælp af en adapter, som giver
mulighed for "ovenlys-scanning".

Jeg har undersøgt markedet og er til min store overraskelse stødt på det
forhold at alle HP-scannere er Mac-kompatible BARE IKKE 7400-serien. Der er
ingen driver at få i DK.

Findes der en driver hvis jeg køber scanneren i USA. Har talt med HP både i
DK og USA: De kan oplyse at driveren ikke findes i DK.... men måske følger
den med, hvis den købes i USA. De er bare ikke sikre?

Er der nogle, som ved besked om ovennævnte problem eller kan oplyse, hvor
yderlige oplysninger kan fås?

mvh. Bo