Applet vil ikke vise alle billeder
Fra : Hajo Quint

Dato : 21-10-01 08:52

Hej

Jeg har skrevet en applikation som også kan køres som applet. Problemet er,
at hvis det køres som applet er det kun nogle dialogboxe der viser billeder.
Jeg bruger den samme metode for alle dialogbokse. Nogle dialogbokse viser
billederne andre gør ej. Når det køres som applikation vises alle billeder.

// Get the picture data
if ( father.theBoss.inAnApplet )
{
URL theInnerDiameterPictureURL = father.theBoss.getURL(
theInnerDiameterName );
boejningIcon = new ImageIcon( theInnerDiameterPictureURL );
System.out.println(theInnerDiameterPictureURL);

theInnerDiameterPanel = new IsoImagePanel( boejningIcon.getImage() );

}
else
{
// Get the picture data
theInnerDiameterPicture = Toolkit.getDefaultToolkit().getImage(
theInnerDiameterName );

// Setup the picture
theInnerDiameterPanel = new IsoImagePanel( theInnerDiameterPicture );
}

Hilsen
Hajo

Fra : Ayhan Binici

Dato : 06-12-01 18:15

Det kan skyldes applet'en ikke når at hente hele billedet når det skal
vises. Prøv at anvende MediaTracker til at hente alle billederne inden de
anvendes.

Hilsen
Ayhan