Agent gider ikke downloade binare filer...
Fra : izeqb@secret.dk

Dato : 19-10-01 21:02

jeg har et problem med Agent, hvis jeg prøver at hente binare filer i
news:dk.binaer.erotik ser jeg bare en masse tegn.

Men i de andre grupper virker de fint.

De er ikke fordi de ikke er "samlet" den viser nemlig f.eks (/*10) på
de medd. jeg vil hente.

Er der en indstilling jeg måske er kommet til at pille ved?

// Hjalte
--
"Hvis du vil vide, hvor uundværlig du er, så stik fingeren i et fad vand, træk den op og se, hvor stort hul den efterlader."

Kinesisk Ordsprog

Fra : CHRistian

Dato : 19-10-01 21:38

izeqb@secret.dk's posting:

>jeg har et problem med Agent, hvis jeg prøver at hente binare filer i
>news:dk.binaer.erotik ser jeg bare en masse tegn.

Hjælper CTRL+R?

--
Opera.. BrowserEN: http://my.opera.com/

Fra : izeqb@secret.dk