film fra iBook på tv ?
Fra : Zorilla

Dato : 19-10-01 11:56

Kan man få en quicktime/divX film frem på tv'et. Evt. via videomaskinens
scart stik ?

Peter

Fra : Jesper

Dato : 19-10-01 19:29

Zorilla <zorilla@bigfoot.com> wrote:

> Kan man få en quicktime/divX film frem på tv'et. Evt. via videomaskinens
> scart stik ?
>
> Peter

Hvad har du for en maskine?

Visse modeller f.eks. 8500 og 8600 har Video Ud.
Ellers skal du have et hundedyrt digizerkort for at gøre det.
--
Jesper. »Vi danskere er med vores kristne-lutheranske
kulturarv så forskellige fra muslimerne, at vi må erkende,

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-10-01 19:40

Zorilla <zorilla@bigfoot.com> wrote:

> Kan man få en quicktime/divX film frem på tv'et. Evt. via videomaskinens
> scart stik ?

Er den ny eller gammel iBook ?

/thomas

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 19-10-01 20:00

Zorilla <zorilla@bigfoot.com> wrote:

> Kan man få en quicktime/divX film frem på tv'et. Evt. via videomaskinens
> scart stik ?

ja, hvis det er en firewire eller dual USB model.

begge har en comosite udgang (via samme stik som til hovedtelefon) Du
skal bruge et specielt AV kabel, det fulget med til firewire modellerne,
til dual USB sakl det købes særkilt.

hvis ikke dit TV har compostie stik, skal du have en composite til scart
adapter.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook

<icq:131382336>

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-10-01 20:27

> begge har en comosite udgang (via samme stik som til hovedtelefon) Du
> skal bruge et specielt AV kabel, det fulget med til firewire modellerne,
> til dual USB sakl det købes særkilt.

WTF, hvorfor pakker de ikke den stump kabel med i kassen når de nu er
igang ?!

/thomas

Fra : Martin Edlich

Dato : 19-10-01 20:27

In article <1f1jm4x.6bjtevjb6ix3N%spam@reippuert.dk>,
spam@reippuert.dk (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> begge har en comosite udgang (via samme stik som til hovedtelefon) Du
> skal bruge et specielt AV kabel, det fulget med til firewire modellerne,
> til dual USB sakl det købes særkil

Øeh, det fulgte med til de dusb'ere vi købte.

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 19-10-01 21:02

> Øeh, det fulgte med til de dusb'ere vi købte.

så har i været søde... VGA kablet følger med, men AV kablet er
ekstra-udstyr - vær så god at betale ved kassen

Fra : Zorilla

Dato : 21-10-01 11:00

Tak for svarerne. Jeg har nu efterfølgende fået købt et AV kabel samt
omformer til scart stik. Det virker søreme. Det tog dog lige 5 minutter før
jeg fandt på at ændre skærmens frekvens så det ikke kun var s/h billeder der
fremtonede på tv'et

Peter