Nyt design på rejsebeskrivelse.dk
Fra : Finn Englyst

Dato : 19-10-01 09:14

Fra : Kim Larsen

Dato : 19-10-01 16:50

Inden der er nogen som brokker sig !

Til trods for at jeg er glad for at Finn deler hans viden om mit website med
jer alle, så har jeg på ingen måde opfordret eller tilkendegivet overfor
Finn, at denne form for posting er legitim.

Jeg ønsker kun at respektere gruppens ønske, om et "reklamefrit" medie - men
kan jo ikke stå til ansvar for andres postings.

Med venlig hilsen

Kim Larsen
www.rejsebeskrivelser.dk

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 19-10-01 16:57

"Kim Larsen" <webpoint@gmx.net> wrote in message
> Jeg ønsker kun at respektere gruppens ønske, om et "reklamefrit" medie -
men
> kan jo ikke stå til ansvar for andres postings.

Det er vel kun reklame, hvis han forsøger at lave penge på det? Og så vidt
jeg kan se er det en rent informativ og relevant hjemmeside med et lille
diskret link til hans eget web-bureau.

Men navnet ligger godt nok tæt op af dit

Hilsen
Uffe

Fra : Jan Boegh

Dato : 19-10-01 17:28

"Uffe Kousgaard" <uffe@routeware.dk> wrote in message news:3bd04d4c$0$42087$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Det er vel kun reklame, hvis han forsøger at lave penge på det? Og så vidt

Det er der før nogle, der har hævdet - men det bliver det sådan
set ikke mere korrekt af.
I det aktuelle tilfælde er der klart tale om et brud i forholdt til
fundatsen, men selv om opslag ikke bør fyres her, er siden
relevant for gruppen, og jeg ville da personligt ikke brokke mig.

mvh
Jan