Corba (Java)?
Fra : Michael Michel Niels~

Dato : 18-10-01 22:01

Hejsa

Jeg har lavet _lidt_ corba. Altså et par servere og en klient, nu skal jeg
så have lavet en server der også er en klient. Altså en server der skal
hente data fra en anden server, men det kan jeg ikke så til at virke - Så nu
mangler jeg et godt eksempel på sådan en server (det skal være MEGET
simpelt - hvis jeg skal kunne forstå det .. da jeg er helt grøn på dette
område)

--
Mange venlige hilsner fra

Michael Michel Nielsen
Viborg - Denmark
e-mail: indy@indy.dk
icq: 3890577

- Krystere dør mange gange. - Helte kun een!

Fra : Frederik Hansen

Dato : 20-10-01 07:28

Hej Michael

> så have lavet en server der også er en klient. Altså en server der skal
> hente data fra en anden server, men det kan jeg ikke så til at virke - Så nu

Jamen, som du selv siger så bliver serveren til klient, så du skal gøre
det samme som du ville gøre i klienten.. Kan du være lidt mere præsigt
i, hvad det er som du ikke kan få til at virke?

--
Venlig hilsen

Frederik Hansen

Sun Certified Programmer