SMS-sender i Frontpage
Fra : sorejen

Dato : 17-10-01 20:18

Hejsa Gruppe :=)
Jeg har et problem med SMS-sendere i frontpage...
Jeg har testet en del, som bruger ASP, men når jeg indsætter asp koden i
HTML filen, fremtoner koden blot som kode istedet for selve programmet !!!
Hvad gør jeg galt ??? Er her nogen der har erfaring med SMS-sendere og
opsætning i frontpage, så vær flink og send mig en mail, hvis du har tid og
tålmodighed til at hjælpe mig... Jeg har for nylig købt et domæne, og vil
gerne have en SMS-sender, som bruger mit site til at sende fra, så jeg
slipper for reklamer whatsoever fra andre sites man fx. kan hente en sender
fra !!!

Håber at høre fra dig/jer.
MvH Søren