Nulstil Topscore på N3310.
Fra : Lars Just

Dato : 18-10-01 15:50

Dav's...

Findes der er løsning, hvormed det er muligt, at resette/nulstille sin
topscore, i spillene på en Nokia 3310 ?

Jeg har pløjet samtlige menuer og manual igennem, men uden resultat :(

Venlig hilsen: Lars Just...

Fra : Brian Fisker

Dato : 18-10-01 15:57

> Findes der er løsning, hvormed det er muligt, at resette/nulstille sin
> topscore, i spillene på en Nokia 3310 ?

Prøv at vælge "Gendan standardindstillinger" (mener den hedder det)

\Mandal

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 18-10-01 23:43

Vær lige opmærksom på, at dit logo og alle dine ringetoner du har sendt til
din mobil bliver slettet ved denne handling.

Mvh. Lars

Fra : Lars Just

Dato : 19-10-01 05:40

> Vær lige opmærksom på, at dit logo og alle dine ringetoner du har sendt
til
> din mobil bliver slettet ved denne handling.

Jeg er klar over at denne handling vil slette logo og ringetoner, derfor har
jeg ikke udført den endnu :)
Men vil den også kunne klare, den reset jeg ønsker af topscore ?

For så kunne jeg sikkert finde logo og ringetoner igen...

Venlig hilsen: Lars Just...

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 19-10-01 15:47

Ja det ville den. Du skal vist bare slukke for din mobil og tænde for den
igen.

Mvh. Lars