Savnes: Sort Sol Guitar tabs
Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 18-10-01 15:39

HeY

Mangler tabs til Sort Sol's 'let your fingers do the walking', evt hvilket
album kommer den fra og evt en mp3, hvis du har en.

Mannge musikalske takker!
...Jan

Fra : Borger Louis

Dato : 18-10-01 15:45

Jan Højsgaard Poulsen <janhp@post11.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bcee9bb$0$1956$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> HeY
>
> evt hvilket
> album kommer den fra

Glamourpuss,1993-94,tror jeg.

Mvh

Borger Louis

Fra : peet_dk

Dato : 18-10-01 19:24

skulle vist være meget let at spille (uden at jeg ved det, da jeg ikke har
spillet i 5 år) Men prøv at sid og jamme lidt, så burde du finde "den"

Og ja, den er fra deres Glamourpuss album, hvis du ønsker det, kan jeg godt
lige rippe sangen og sende den til dig..

Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 19-10-01 11:40

Hey..

Takker.. det vil bare være så feedt, hvis du gider ribbe.. ..har jammet og
jammet, men den hænger ikke rigtigt sammen..

...hygge!
...Jan

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 18-10-01 21:44

> Mangler tabs til Sort Sol's 'let your fingers do the walking', evt hvilket
> album kommer den fra og evt en mp3, hvis du har en.

Prøv at kig her:

http://www.danbbs.dk/~lars-m/Music/LetYourFingers.html

.... og som en sagde en gang... "Goggle er din ven"

/Troels