Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Valg af bank i Aalborg
Fra : Simon

Dato : 17-10-01 23:51

Hej,

Er der nogen der vil/kan dele ud af sine erfaringer omkring
banker i Aalborg?

Hvem skal man vælge og ikke vælge?

Det jeg primært går efter, er en bank hvor man kan få/har et
meget "nært" og personligt forhold til sin bankrådgiver. Mine
tidligere erfaringer har været, at de små lokale banker er meget
bedre til den slags end de store. Og meget mere fleksible at
have med at gøre.

Håber nogen derude er kloge på området?

/Simon

Fra : OLE ANDERSEN

Dato : 03-11-01 01:35

"Simon" <simon1012@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Er der nogen der vil/kan dele ud af sine erfaringer omkring
> banker i Aalborg?

Ja, det vil og kan jeg

> [...]
> tidligere erfaringer har været, at de små lokale banker er meget
> bedre til den slags end de store. Og meget mere fleksible at

Jeg kan varmt anbefale SparNord bank, vi skiftede til dem for et års tid
siden, og vi har en fast meget sød og venlig rådgiver der virkelig er til,
at snakke med om hvad som helst.
Vi gik fra et lokalt pengeinstitut hvor vi faktisk ikke kunne låne noget som
helst, til nu at være både aktionær og have lånt ca. 175.000,-Kr, vel og
mærket som privatkunder.

> Håber nogen derude er kloge på området?

Og jeg håber, at dette var en lille hjælp på vejen, held og lykke med det!