Anbefaling, newsreader
Fra : Anders Petersen

Dato : 16-10-01 21:12

HEjsa alle.

En klassiker sikkert (har ikke kunnet finde noget om subj. fornylig):

Hvilke programmer kan anbefales til news? Har i øjeblikket Forte Free
Agent, som er udmærket, men måske der var fordele/ulemper ved de
forskellige...?

På forhånd tak.

/Anders

Fra : Morten Ovi

Dato : 16-10-01 21:13

Anders Petersen wrote in news:dk.edb.internet.software.mail+news :

> Hvilke programmer kan anbefales til news?

Jeg brugte før i tiden OE, men skiftede til Xnews. Har _aldrig_
fortrudt det.

Jeg har lavet en lille vejledning og FAQ på:

   www.student.dtu.dk/~c991520/xnews/

som jeg synes du burde kigge på hvis du overvejer at skifte
newsreader.

--
Morten Ovi

Flest chefer er civilingeniører

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-01 00:15

> [...]
>
> Jeg har lavet en lille vejledning og FAQ på:
>
> www.student.dtu.dk/~c991520/xnews/
>
> som jeg synes du burde kigge på hvis du overvejer at skifte

Mange tak for svaret. Jeg prøver hermed med Xnews (der har en del flere
funktioner en den sidste reader jeg havde :), og håber at denne besked når
frem trods knap-forvirring.

Og mange tak for en informativ side!

/Anders

Fra : CHRistian

Dato : 17-10-01 02:56

Anders Petersen <anders//gadefejer.dk>'s posting:

>Mange tak for svaret. Jeg prøver hermed med Xnews (der har en del flere
>funktioner en den sidste reader jeg havde :), og håber at denne besked når

Skal liiige bemærkes: Agent -- FreeAgent's storebror -- har nu også
en del flere funktioner.

--
Opera.. BrowserEN: http://my.opera.com/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-11-01 12:20

CHRistian wrote:

> Skal liiige bemærkes: Agent -- FreeAgent's storebror -- har nu også

Men hverken agent eller freeagent kan cancel'e tråde som man hat sat til
hentning. Man kan kun afslutte og genstarte...

Fra : Peter Loumann

Dato : 27-11-01 22:43

Tue, 27 Nov 2001 12:20:15 +0100, "Jesper G. Poulsen"
<mozilla@ingensteder.dk> wrote:

>hverken agent eller freeagent kan cancel'e tråde som man hat sat til
>hentning. Man kan kun afslutte og genstarte...

?! Du kan da altid trykke "Go Online/Offline" (Ctr.+O) og så afmarkere
hentning med '"Mark for Retrieval" eller bare M

hilsen p
tilfreds agentbruger

Fra : Morten Ovi

Dato : 17-10-01 07:51

> Mange tak for svaret. Jeg prøver hermed med Xnews (der har en del
> flere funktioner en den sidste reader jeg havde :), og håber at
> denne besked når frem trods knap-forvirring.

Når først man lige har lært de der godt 5 mest brugte shortcut keys,
så kører det bar derudaf med Xnews.

Bemærk at dette indlæg bliver scoret med 9999 da det er et svar på et
af dine indlæg (har dit indlæg som reference). Dette er en af Xnews
store fordele.

Fra : Betin@

Dato : 17-10-01 11:44

In article <Xns913CE210C8EAF.Morten.Ovi@ovi.dk>, usenet_september_2001
@i386.dk says...

>    www.student.dtu.dk/~c991520/xnews/

Det var da en glimrende lille side du der har fået banket sammen. Den
tror jeg at jeg vil benytte mig af på et senere tidspunkt (når jeg får
tid) da jeg har prøvet Xnews før men synes den var for bøvlet.

Betin@

Fra : Byrial Jensen

Dato : 21-10-01 09:03

Anders Petersen <anders@gadefejer.dk> skrev:

> Hvilke programmer kan anbefales til news?

Jeg anbefaler slrn. Fås til Unix, Windows og VMS.