At scripte suppen...
Fra : J.C. Voss

Dato : 16-10-01 14:38

Hey

Jeg har et script til suppen der tjekker for nye indlæg når det bliver
kørt. Jeg kunne i mellemtiden godt tænke mig, at scriptet gentager sig
selv hvert 5. eller 10. minut.
Nu er jeg ikke lige så stiv i AppleScript, og jeg har forsøgt lidt, men
uden held. Det script jeg bruger [copy/paste fra suppe manualen] kan ses
her <http://verture.subnet.dk/demo/suppescript.html> - hvad skal jeg
skrive for at få den til at gentage sig med et bestemt interval?

--
//Jonas @ 11°, 56° | Min adresse er *ikke* .ugyldig |
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk> | My address is *not* .ugyldig |

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 16-10-01 15:20

J.C. Voss <macaddict2k.ugyldig@operamail.com> wrote:

> [...]
> her <http://verture.subnet.dk/demo/suppescript.html> - hvad skal jeg
> skrive for at få den til at gentage sig med et bestemt interval?

Brug "iDo Script Scheduler", som Apple tidligere har bundlet med mac os.

<http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=2090&db=mac>

<icq:131382336>

Fra : J.C. Voss

Dato : 16-10-01 15:37

> Brug "iDo Script Scheduler", som Apple tidligere har bundlet med mac os.
>
> <http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=2090&db=mac>

Fantastiskt - takker og bukker.

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 16-10-01 21:13

> Brug "iDo Script Scheduler", som Apple tidligere har bundlet med mac os.
>
> <http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=2090&db=mac>

iDo er skam ganske udemærket, men det kan også gøres simplere ved at
bruge:

on idle
tell application "MacSOUP"
with timeout of 30 * 60 seconds
connect with fetching news, fetching tagged
headers and sending
end timeout
activate
end tell

return 60 * 5 -- returner om fem min
end idle

Gem scriptet som "Application" og "Stay Open" afkrydset.
--
Mvh Michael Tysk-Andersen

Fra : J.C. Voss

Dato : 16-10-01 22:07

> iDo er skam ganske udemærket, men det kan også gøres simplere ved at
> bruge:

Smukt <tørrer øjnene>! Tak.