Geforce 2
Fra : Rolf Karstensen

Dato : 16-10-01 14:45

Hejsa

Er der en der kan forklare mig forskellen på MX, MX400, MX200, GTS og Pro
betegnelserne ved grafikkort. Hvad er bedst til prisen?
Hvad og hvor meget hjælper 64mb Ram fremfor 32mb?

/Rolf

Fra : Henrik Jensen

Dato : 16-10-01 16:16

Her er en liste over de geforce 2 kort, starter med den langsomste.

mx-100
mx-200
mx
mx-400
GTS
PRO
GF 2 ti-200
ULTRA

Jeg vil mene at geforce 2 pro-kort er meget billigt i forhold til hvad du
får for pengene. 32 eller 64 mb ram, det kommer lidt an på hvad dine krav er
til kortet. Men der er ingen punkter hvor 32 er bedre end 64 MB, så køb et
kort med 64 MB, hvis du spiller nogle af de nye spil som Black and white,
Max payne eller sådan noget

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 17-10-01 18:54

Max Payne kan sagtens "nøjes" med et geforce 2 GTS 32 mb ddr ram.