Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Chefen skylder een penge - men man kan ikk~
Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 16-10-01 12:50

Håber I kan hjælpe mig med mit problem.

Min tidl. chef skylder mig feriepenge for 5 måneders arbejde. Jeg har
rykket for pengene flere gange, og han har lovet at de ville blive
udbetalt ... hvilket de ikke er blevet.

Lige pludselig kan jeg ikke komme i kontakt med ham; telefonen og
e-mailen bliver ikke besvaret.

Hvem kontakter man for at få udbetalt sine penge i en sådan situation?

Vh. Jacob W. Jensen

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 16-10-01 16:45

"Jacob W. Jensen
skrev
SNIP
> Hvem kontakter man for at få udbetalt sine penge i en sådan situation?
****************
Er du i fagforening, er det helt klart dem der skal komme efter ham. Er du
ikke det, bør du nok overveje at stille spørgsmålet i dk jura eller hvad det
nu hedder - for så kan det være en advokat der skal have fat på manden.

--

/Jens S., Esbjerg

Fra : Erik G Christensen

Dato : 16-10-01 17:16

"Jacob W. Jensen" wrote:

> Hvem kontakter man for at få udbetalt sine penge i en sådan situation?

Svjh er det arbejdstilsynet.

Ja det lyder lidt..., men det var det i 1992.

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy

Fra : Fam. Lindholt

Dato : 27-10-01 22:40

Gå til en fagforening der høre til den arbejdsgruppe du var i, selvom du
først bliver medlem nu, vil de klart stadig hjælpe dig, tro mig de vil flå
ham for husk der jo renter på nu!!!!!!!

Hilsen Kasper