voodoo3 3000 m TV OUT
Fra : Steen Clausen

Dato : 16-10-01 12:51

Jeg har "fået" mig et voodoo 3 3000 med TV out, men jeg har endnu ikke
fundet nogle drivers så jeg kan få mit TV out til at virke. Der må være
andre der har samme problem????
Selve grafikkortet virker fint, men jeg har slet ikke det valg at kører det
ud igennem SVHS-stikket bagi

Findes der ikke nogle standard-drivers til dette kort som får det hele til
at virke??
(Jeg kender ikke producenten af kortet)

Mvh Steen Clausen

Fra : Michael Petersen

Dato : 16-10-01 13:27

tja mon ikke producenten er 3DFX selv. Så vidt jeg husker stod de selv for
produktionen af alle voodoo 3-4-5 kort. du kan finde de seneste drivere på
www.3dfx.com/downloads.htm Der bliver ikke udviklet drivere mere efter at
Nvidia opkøbte dem så det er de senest tilgængelige.

mvh

Michael