På tide med ny gruppe: **.anonnser.ferieb~
Fra : Inge

Dato : 15-10-01 20:16

Jeg ser at det til tider er mange som både annonserer og søker etter
ferieleiligheter på nettet.
Det er mange websider som formidler ferieboliger, men kanskje det kan være
en ide å opprette en egen nyhetsgruppe som kan inneholde alle disse
annonsene og forespørslene? Da slipper iallefall de rene diskusjonsgruppene
forstyrrelser fra de som ønsker å annonsere.

Noen andre som kunne tenke seg en slik gruppe?

Mvh
Inge Lillebø

http://hjem.sol.no/provence/

Fra : asommerfeldt

Dato : 16-10-01 22:19

God ide.
Jeg vil bruke denne gruppen hvis den opprettes.
Atle Sommerfeldt
www.spaniasommer.com