HP PSC 950 problem
Fra : Erik Oppenhejm

Dato : 15-10-01 19:39

Jeg har været så (u)fornuftig at købe den nye HP all-in-one
printer-scanner-fax, men desværre virker softwaren ikke. Den siger, at
der enten er en fejl i programmet eller at det ikke virker til min
computer, som ellers er en G3 med OS 9.21.
Jeg har hentet en instruktion fra hp.com og haft kontakt med hp-support
i 1 time 45 minutter uden at få en løsning.
Er der nogen i gruppen, som har erfaring?

--
Always borrow money from a pessimist, he doesn't expect to be paid back.
Erik Oppenhejm, Rosavej 1A, DK-2930 Klampenborg

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 15-10-01 21:03

Erik Oppenhejm <erop@email.dk> wrote:

> [...]
> i 1 time 45 minutter uden at få en løsning.
> Er der nogen i gruppen, som har erfaring?

Jeg har præcist samme udstyr stående til test og jeg har fået noget af
det til at virke, men det fungerer ikke ordentligt.

Følgende er til test:

Blandet PC/Mac (Mac OS 9.1 US) netværk via en switch koblet på ADSL. HP
OfficeJet G55 samt en JetDirect 175X.

Print serveren 170X virker slet ikke på Mac.

Skriv lige mere præcist hvilke driver versioner du har gang i.
--
Ciao Jesper )

Fra : Erik Oppenhejm

Dato : 16-10-01 08:32

Jesper Haaber Gylling wrote:

> [...]
> OfficeJet G55 samt en JetDirect 175X.
>
> Print serveren 170X virker slet ikke på Mac.
>
> Skriv lige mere præcist hvilke driver versioner du har gang i.

Mit problem er ganske enkelt. Når jeg installerer softwaren til min nye
psc 950 kommer der en dialog, at programmet enten er beskadiget eller
ikke kan benyttes på min computer, så jeg har ingen passende driver.
CD-Rom'en nævner Mac 9.1, og nu er jeg begyndt at tænke på, om fejlen
kan skyldes, at jeg har 9.2.1.
Jeg har brugt lang tid med hp i telefonen uden resultat, og jeg venter
bare på, at de ringer tilbage med en løsning, men det er måske for optimistisk.
Netop tilbage fra Italien: Ciao
Erik

--
Les chanceux sont ceux qui arrivent à tout; les malchanceux, ceux à qui
tout arrive.