Ondt i højre side
Fra : Finn Jensen

Dato : 15-10-01 18:45

Hej,

Jeg har ondt under højre armhule i det stykke som vender ud mod ryggen. Ikke
store smerter men dog nok til at generer mig. Nogle gange trækker det ud i
højre side af brystet. Det er en form for prikken/stikken.

Hvad sidder i dette område ?.

Jeg er en ung mand på 32 år.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Linda Christie Pouls~

Dato : 16-10-01 00:45

On Mon, 15 Oct 2001 19:44:45 +0200, "Finn Jensen"
<info@shannon-fly-dressing.dk> twrote:

> [...]
>store smerter men dog nok til at generer mig. Nogle gange trækker det ud i
>højre side af brystet. Det er en form for prikken/stikken.

Der går et meget stort og komplekst nervebundt ud oppe i armhulen og
ud til armen. Herfra sendes talrige grene - blandt andet til
brystvæggen. Måske du kunne have muskelspændinger, kompression af en
nervegren i armhulen på grund af skæv belastning eller en anden
påvirkning af dette nervebundt - men prøv at spørge din læge!

Linda