Forsk. GeForce 2 kort
Fra : Rolf Karstensen

Dato : 15-10-01 17:53

Hejsa

Jeg har tænkt mig at anskaffe mig et GeForce 2 kort og tænkte på om
det gør nogen forskel hvem der har produceret kortet. Priserne svinger
ml ca. 600 og 1300 kr. for et MX400... Er der noget vundet ved at købe de
dyrere modeller?
Giver det problemer hvis kortet understøtter AGBx4 og man kun har x2 på sit
bundkort?

på forhånd tak
/Rolf

Fra : Armitage

Dato : 15-10-01 20:12

"Rolf Karstensen" <rolf@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> det gør nogen forskel hvem der har produceret kortet. Priserne svinger
> ml ca. 600 og 1300 kr. for et MX400... Er der noget vundet ved at købe de

Nej

> Giver det problemer hvis kortet understøtter AGBx4 og man kun har x2 på
sit
> bundkort?

Nej

Fra : Oktafat-Java

Dato : 15-10-01 22:10

> Nej

> sit
> >

> Nej

Hvad F.... er det for et svar!
Nå til dig Rolf må du jo gøre dig nogle tanker om hvad du skal bruge grafikkortet til?
MX 200 er i den billige ende, men er også i den sammenhæng et sølle 3D kort. Så er der jo kort med tv-out, og andre spændende ting.
Hvilken skærm har du?
Skal du spille på maskinen?
Skal du have god 2D flade?
Skal du have tæsk?....... ØØØøh nåe nej (Miljø-skadet - jeg er pædagog)

Og sikkert 100 andre spørgsmål jeg ikke lige kan komme i tanke på lige nu....

VH Joe

Fra : Armitage

Dato : 15-10-01 22:47

"Oktafat-Java" <joe@tv.dk> wrote in message

> Hvad F.... er det for et svar!

Et kort svar?

> [...]
> MX 200 er i den billige ende, men er også i den sammenhæng et sølle 3D
kort. Så er der jo kort med tv-out, og andre spændende ting.

Men han vil jo ikke have et MX200 men et MX400. Efter min mening er der mere
fornuft i at købe et GF2 GTS eller GF2 Pro - men jeg kender heller ikke hans
begrundelse for at købe et MX400 - men jeg ved det er det han vil have.

Fra : Oktafat-Java

Dato : 15-10-01 23:06

> [...]
> begrundelse for at købe et MX400 - men jeg ved det er det han vil have.

Det var sku satans..... jeg troede ikke at man kunne få MX400 helt ned til 599 kr. Der kan man (jeg) bare se.......
Welll ok det var der jeg missede ;~) Så på grundlag af de nye informationer, er du tilgivet Armitage *gg* Gamle mig skulle bare
opdateres.
VH Joe