Brugerinterfaces
Fra : Morten Rasmussen

Dato : 15-10-01 12:24

Jeg har taget to Java kurser som fjernundervisning, men aldrig stiftet
bekendtskab med brugerinterfaces i Java. Jeg kender området fra Delphi, men
er der nogle der kænder et godt sted / en god måde til at komme rigtigt
igang med Java brugerinterfaces?

Jeg bruger hjælpens toturials men inden da kunne det være godt at se et
generelt skriv om dette emne, fx. skal man til at forholde sig til ordet
Layout manager!

(Jeg benytter JBuilder 4)

Mvh. Morten

Fra : Jacob Klinck Pederse~

Dato : 16-10-01 09:14

Morten Rasmussen skriver:

> [...]
>
> Jeg bruger hjælpens toturials men inden da kunne det være godt at se et
> generelt skriv om dette emne, fx. skal man til at forholde sig til ordet

Hej Morten
Du kan tage et kig på DocJava på
http://www.cvusyd.edu/dokumentation/programmering/docjava/main.htm
Her kan du bl.a. downloade hele bogen.
Venlig hilsen
Jacob Pedersen

Fra : Jacob Klinck Pederse~

Dato : 16-10-01 09:23

Lad mig lige rette linket. Du skal i stedet kigge på
http://nostromo.ikasths.dk/docjava/default.htm

Venlig hilsen
Jacob Pedersen