Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Spørgsmål ang TV-Kort
Fra : Jonas Hoffmann

Dato : 15-10-01 11:27

Hej allesammen

Jeg har lige et par spørgsmål omkring TV-Kort.

Er der "Output" til TV på et TV-Kort?

Kan man bruge sit TV-Kort og PC som en slags selector?.....og dermed se
f.eks TV1000??

Mvh Jonas

Fra : Mogens

Dato : 15-10-01 11:43

On Mon, 15 Oct 2001 12:26:40 +0200, "Jonas Hoffmann" <j@edb.dk> wrote:

>Hej allesammen
>
>Jeg har lige et par spørgsmål omkring TV-Kort.
>
>Er der "Output" til TV på et TV-Kort?

Nej, der har kun været Input på de TV kort jeg har set.
Et TV kort er kun til at se TV/video på computeren med.

Til det omvendte skal du bruge et grafikkort med TV-out

>Kan man bruge sit TV-Kort og PC som en slags selector?.....og dermed se
>f.eks TV1000??

Nej, et TV kort kan ikke decode TV1000 signalet. Desværre.

Mvh Mogens

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 19-10-01 09:32

jo hvis du har digital tv kort i og en digital parabol finder der flere
programmer som kan decode f.eks tv1000

hvis signalet er fra kabel , er det anderledes...jeg ved man kan i andre
lande men jeg er ikke sikekr på at vi kan her i dk

MVh
Lasse