problemer med at udgive FP2000
Fra : Lars Burmølle Anders~

Dato : 15-10-01 11:00

Hej!

Jeg makker med et websted (www.kaerbyskolen.dk), som jeg skal have udgivet.
Jeg har importeret det til FP2000 (tidligere er det blevet lavet i FP
Express og udgivet det med FTP).

Webstedet er stort, og temmelig uoverskueligt m.h.t. mapper og
undermapper, - filer der ikke burdte have været lagt ud på vebstedet -
wordfiler, publisherfiler o.s.v.

Jeg har været ved at rydde op, og er rendt ind i problemer med, at de link
jeg laver bliver til absolutte link, der referer til min HD. Derfor vil jeg
nu udgive det reviderede (men ikke færdige web) i et subweb hos min udbyder
(www.kaerbyskolen.dk/test).

Problemet er bare, at det ikke kan lade sig gøre. Jeg kan godt konvertere en
rodmappe til et websted, men udgivelsen stopper. Jeg har forsøgt at udgive
fra min HD til subwebbet, - at åbne subwebbet og importere fra min HD, - og
endelig FTP via Cute FTP. Altid med samme resultat. Efter et stykke tid dør
forbindelsen (jeg har kabelmodem, og en hurtig forbindelse) - hvad gør jeg
galt???

Med venlig hilsen

Lars Burmølle Andersen

Fra : Andreas Paasch

Dato : 15-10-01 20:26

Indledningsvis har din FTP nok knaldet dine Frontpage Server Extensions -
forudsat du har dem på dit webhotel.
Er dette tilfældet, skal de reinstalleres.

Dernæst må du kun bruge HTTP-protokollen til upload og først på det
tidspunkt, kan du lave subwebs, de kræver nemlig FP SE

--
Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss

Andreas Paasch
Denmark
http://www.Paasch.Net