Opskrift på fasan
Fra : CP

Dato : 16-12-00 19:04

Hejsa alle

Jeg har været så heldig og skyde mine første to dyr og det var to fasaner,
så jeg ville gerne lave dem så de var rigtig lækre, har i en god opskrift
til det ?

Venlig hilsen
Christian

--
I dag laver jeg ikke noget,
for i går lavet jeg heller ikke noget

Fra : Jack Jensen

Dato : 19-12-00 15:44

"CP" <cfp9865@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> så jeg ville gerne lave dem så de var rigtig lækre, har i en god opskrift

Hej
Du kan prøve dette link:

http://www.sol.dk/opskrifter/cat58.html

Mvh
Jack

Fra : Jette B

Dato : 20-12-00 12:57

Prøv også:

http://www.1st-gourmet.dk og søg på fasan

samt
http://www.halfdan.dk/opskrifter.htm Her er der både opskrifter + links til
bl.a. Kalu vildtimport, som også har opskrifter, og til Meyers køkken

Venlig hilsen Jette (som skal ha' fasan m. figner juleaften - uhmmm)

Fra : Flemming

Dato : 04-01-01 15:22

Check på DR's hjemmeside under "Røg i køkkenet". Jeg har lige prøvet den her
til nytårsaftenen, og det kan virkeligt bruges som en scoremiddag. Det er
ikke nødvendigt af lægge den i kærnemælk el.lign.

Flemming

Fra : PJ

Dato : 29-12-00 19:01

Blot - fasaner er fugle - ikke dyr.
mvh
PJ
CP <cfp9865@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:91gasp$1me4$1@news.cybercity.dk...

Fra : Hanne Hansen

Dato : 30-12-00 00:07

Hej Christian

Tag et kig på denne side der er 11 opskrifter på fasan.
http://www.sol.dk/dk/io/mortens_opskrifter/cat223.html

MVH
Vagn