Spørgsmål til Forrest Gump Sound Track
Fra : Jacob Jensen

Dato : 14-10-01 14:25

Hej Allesammen

Hvad er det for et nummer der bliver spillet i forrest gump, der hvor jenny
står på altanen og prøver at gøre selvmord.

Sagt mere specifikt så er det fra tiden "1:29:38" til "1:31:10" inde i
filmen (på min DVD i hvert fald)

MVH
Jacob Jensen
ba1oo@mail.dk

Fra : sniper_Nolight

Dato : 15-10-01 22:11

> [...]
> står på altanen og prøver at gøre selvmord.
>
> Sagt mere specifikt så er det fra tiden "1:29:38" til "1:31:10" inde i

Jeg mener at huske det er Lynyrd Skynyrd med Free Bird
En lækker lille skæring
sniper_Nolight

Fra : Jacob Jensen

Dato : 18-10-01 20:18

TUSIND TAK!!!!

Fra : sniper_Nolight

Dato : 15-10-01 23:11

Jeg undskylder hvis dette indlæg er her 2 gange, men den første jeg har
sendt kan jeg ikke se, så jeg prøver igen...