sms-bomber
Fra : Jesper D

Dato : 14-10-01 12:38

hvor kan man finde sådan en sms-bomber til dk numre,jeg har selv fundet en
masse men kun til tyskland

hilsen Jesper D

Fra : A.Trunk

Dato : 16-10-01 06:51

Jeg kan da oplyse en god bombe, jeg har prøvet den af på min fætter.
Gå ind i dit email program, og opret en person med mobil-nummer. få
opsætning hos operatøren.feks nummer@sms.teleselskab.dk
Gå ind i ny email. tryk til,til, og bliv ved lige så mange sms du vil sende.
Min fætter brugte en hel uge på at slette sms´er. Når mobilen er fyldt op,
gemmes de på centralen, og lige så snart de slettes på mobilen, sender den
videre.

Andreas