Tobago
Fra : Allan

Dato : 13-10-01 22:57

Er der nogen her der kender nogle 'ekstra godt gemte' hemmeligheder på
denne ø?

Allan,
gliese@hotmail.com

Fra : Have

Dato : 14-10-01 08:56

Hej Allan...

Ekstra gode hemmeligheder er:

-Atmosfæren, afslappet (meget)
-Befolkningen, lige til
-Maden, spis der hvor de lokale spiser så får du den lækreste barBQ til
næsten ingen penge
-Strandene, de skal opleves
-Havet omkring, perfekt hvis du dykker
-Urskoven, tag på en guidet tur dertil
-Få turister, der er rig lejlighed for at være "sig selv"
-Udviklingen, ved første øjekast ser der meget fattigt ud, men tag ikke
fejl. Udviklingen går bare ikke stærkere end de gider og har råd og lyst
til, herligt...
-Hastighedsbegrænsning, max hastighed på hele øen er 50 km/t
-Busserne, der lokale rutebiler er meget billige, men man finder også ud af
hvorfor
-Friske kokosnødder, skal prøves
-Strømsvigt, der bliver herligt stille når strømmen går
-Der skal jeg bo når jeg bliver gammel, sådan er øen..

Hvis du har bestilt ferie, så rigtig god tur, og husk at skrue tempoet langt
ned..... Hvis du ikke har bestilt så kom i gang.......

Jens