Program til CD-ROM bræder ???
Fra : Preben Virkus

Dato : 13-10-01 18:36

Jeg vil flytte en CD-ROM brænder over på min MAC (Power G3) - men hvor
finder jeg noget software til dette formål ?

Mvh. Preben

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 13-10-01 20:13

Hej Preben

Lidt flere opl. vil være ønskeligt. Hvilket mærke, model, (drevets værk)
og type ATA/ATAPI, SCSI? - Er den ekstern / intern?

Men hvis det kun er software til selve brænding, du er ude efter, så vil
Toast 4.2 eller nyere understøtte 99% af alle IDE brændere og ca. 85-90%
af alle SCSI brændere.

Preben Virkus wrote:

> Jeg vil flytte en CD-ROM brænder over på min MAC (Power G3) - men hvor
> finder jeg noget software til dette formål ?

mvh. Erik Richard

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962 (temporary off)

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-10-01 20:14

> [...]
>
> Men hvis det kun er software til selve brænding, du er ude efter, så vil
> Toast 4.2 eller nyere understøtte 99% af alle IDE brændere og ca. 85-90%

Eller version 5 hvis det skal være lidt mere fancy :)

/thomas

Fra : Johnny louis

Dato : 13-10-01 20:23

Preben Virkus <pv@trendtoys.dk> wrote:

> Jeg vil flytte en CD-ROM brænder over på min MAC (Power G3) - men hvor
> finder jeg noget software til dette formål ?
>
> Mvh. Preben

Til det formål tror jeg du er bedst tjent med noget hardware f.eks en
stjerneskruetrækker.

Johnny Louis

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-10-01 20:24

Johnny louis <bendataFJERN@DETTEpostman.dk> wrote:

> Til det formål tror jeg du er bedst tjent med noget hardware f.eks en
> stjerneskruetrækker.

det var da noget vås ...

/thomas

Fra : Martin Edlich

Dato : 13-10-01 21:04

In article <1f18jex.55fnvor6pt2N%t@garbage.dk>,
t@garbage.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> det var da noget vås ...

Det ved jeg nu ikke, jeg har til dags dato ikke set noget software, der
kunne flytte en enhed fra en maskine til den anden.

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-10-01 22:02

> Det ved jeg nu ikke, jeg har til dags dato ikke set noget software, der
> kunne flytte en enhed fra en maskine til den anden.

nej nej :) ...men hvis man skal være pernittengryn så snakkede manden jo
ikke om software til at hjælpe med at flytte brænderen vel ? ;)

/thomas

Fra : Martin Edlich

Dato : 13-10-01 22:11

In article <1f18nx1.1ox1tbfawjssbN%t@garbage.dk>,
t@garbage.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> nej nej :) ...men hvis man skal være pernittengryn så snakkede manden jo
> ikke om software til at hjælpe med at flytte brænderen vel ? ;)

Hvis man skal være pernittengryn (og det skal jeg :), så var det netop
det han ville.

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Johnny louis