Kan i hjælpe mig ???
Fra : Jagthytten

Dato : 03-12-00 23:34

Jeg vil gerne vide hvor jeg må gå på jagt i Randers fjord + ved udløbet af
Randers fjord.......??????

Jeg vil også gerne vide hvor jeg må gå på jagt i Mariager fjord + ved
udløbet af Mariager fjord......??????

Kan man købe nogle GODE kort hvor jagt zoner er indtegnet ???

Jeg ved at man kan købe nogle gode søkort i farver. Men der er
hvis ikke tegnet Jagt zoner på .......

Jeg vil blive MEGET glad hvis nogen kan hjælpe mig......

FOR JEG VIL IKKE LIGGE OG SKYDE PÅ ULOVLIGTVIS.

Mvh. Jagthytten@sport.dk

Per Jensen

Fra : Per Hammer

Dato : 04-12-00 12:04

Kort kan får hos Skov og Naturstyrelsen.

Jeg fik mit kort hos vores lokale skovridder.

Hilsen
Per Hammer