Ny jagthunde side - Http://www.jagt-hunden~
Fra : Glenn Bredum

Dato : 01-12-00 17:45

Hvis du mangler information om danske jagthunde og hundesporten i DK, så
besøg denne side. Der kan også downloades anmeldelsesskemaer til anderkendte
jagthundeprøver samt standarder for jagthunde.

Fra : Møghund

Dato : 01-12-00 21:32

Hej Glenn,

Kender du ikke jagtlovens paragraf 24? Den siger at "Ved jagt med glatløbet
haglgevær på ikke klovbærende vildt på og fra landarealer og i rør- og
sivbevoksninger skal egnet apporterende hund medbringes."

Når du nu har valgt at nævne stødende og stående hunde, kunne det så ikke
have været en god ide at nævne den eneste jagthunde-race der er lovbefalet,
nemlig den apporterende hund?

Din side er f.eks. tom når det gælder Labrador Retriever der tilfældigvis er
Danmarks mest brugte apporterende jagthund......

At kalde det en informationsside om hundesporten i DK er lidt af en
tilsnigelse.

Fra : Steen Thomasberg Ped~

Dato : 05-12-00 21:45

"Møghund" <moeghund@image.dk> wrote in message
> Når du nu har valgt at nævne stødende og stående hunde, kunne det så ikke
> have været en god ide at nævne den eneste jagthunde-race der er
lovbefalet,
> nemlig den apporterende hund?

Der findes ingen lovbefalet jagthunderace! For den sags skyld må vi
medbrigne en Pekingeser eller Chihuahua som apporternde hund, så lang tid
den kan apportere det der skydes på/nedlægges.

Læs på den første side:
"Vi mangler information om de ikke stående jagthunde (FCI standarten og
billeder), samt billeder af de stående jagthunderacer."

I stedet for at brokke dig kunne du jo hjælpe Glenn med at finde de
informationer han mangler.

Mvh Steen

Fra : Steen Thomasberg Ped~

Dato : 05-12-00 21:43

Hej Glenn

I modsætning til de to ovenstående indlæg, syntes jeg at de er alle tiders
det du har fået op at stå. Det er utroligt tidskrævende at lave flot design,
samtidigt med at der skal bruges meget tid på at lede efter
informationer/indhold.

Hvis du kan holde dampen oppe bliver det et kanon godt sted, for som du selv
skriver er der lidt huller. Hvis de skulle have været fyldt ud inden du
startede, var du aldrig kommet i luften - for der er altid et eller andet
mere man kunne fylde på.

Jeg kan kun opmuntre dig til at fortsætte!

Mvh Steen