Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Hvilken central tilhører dette nummer?
Fra : Niels Andersen

Dato : 13-10-01 10:22

Der var engang, man kunne se en liste, der viste hvilke telefonnumre,
der tilhører hvilke centraler.
Hvor hulen kan jeg finde sådan liste?

Jeg det er ang. et telefonnummer, som jeg ikke kan slå op på
degulesider.dk. Men hvis bare jeg ved noget om nummerserien, så ved jeg
da lidt. :)

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-10-01 18:32

"Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg det er ang. et telefonnummer, som jeg ikke kan slå op på
> degulesider.dk. Men hvis bare jeg ved noget om nummerserien, så ved jeg

Cybercity´s adsl test nævner hvilken central det er... bare et eksempel

http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/bestilling/

Fra : GiWeo

Dato : 13-10-01 18:58

On Sat, 13 Oct 2001 11:21:54 +0200, "Niels Andersen"
<niels-usenet@myplace.dk> wrote:

>Der var engang, man kunne se en liste, der viste hvilke telefonnumre,
>der tilh|rer hvilke centraler.
>Hvor hulen kan jeg finde s}dan liste?
>
>Jeg det er ang. et telefonnummer, som jeg ikke kan sl} op p}
>degulesider.dk. Men hvis bare jeg ved noget om nummerserien, s} ved jeg
>da lidt. :)

G} ind p} en internetudbyders hjemmeside og lad som om du vil bestille
adsl p} nummeret - s} f}r at at vide hvilken central nummeret
tilh|rer, og om den er adsl klar. Annuller s} bestillingen !

--
Engelhardt
ICQ: 4835755

Fra : Thomas-Jensen

Dato : 21-10-01 20:02

Den Blå Avis (www.dba.dk) har en liste over alle numrene i noget de kalder
en værktøjskasse eller sådan noget.

Mvh
Thomas

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-10-01 07:33

"Thomas-Jensen" <thomasSSLLEETT@edb.dk> wrote in message
> Den Blå Avis (www.dba.dk) har en liste over alle numrene i noget de kalder
> en værktøjskasse eller sådan noget.

Den er ikke særligt god, for mange ISDN-abonnenter i Sønderjylland kan ikke
findes deri. 73-serien står ikke nævnt overhovedet...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen