Andet multimedie
bentjuul 3670
spørgsmål om commens files i pr.files
Fra : Ulla

Dato : 12-10-01 15:40

Hej!

Ja, jeg ved ikke om det her er den rigtige gruppe
at spørge om det her. Har været ude at kigge i gr.
men det er et helt hiraki for mig.
Har en veninde som lige har fomatteret sin hardisk
og så install. Windows 98 igen. Nu mangler der commens
files i program files. Ja det ligger jo i programmer, men når man tager
stationery ned fra nettet, skal de ligge i program files commens file.
Er der nogen som kan fortælle os hvordan vi får commens files til at
ligge i program files?
I har jo været så flinke at besvare spørgsmål før her

Mvh Ulla Nielsen

Fra : Studio Smalbro

Dato : 12-10-01 16:02

Jeg tror det du mangler er Common Files, som er filer flere programmer deles
om. Hvis I har lavet en reinstall af Win95 har i formentlig slettet dem.
Hvis I skal have dem igen skal I sikkert reinstallere de programmer der har
lagt dem oprindeligt. Og det lyder umiddelbart som en officepakke, så den
skal sikkert reinstalleres.
Men (syv kors og krydsede fingre) du har beskrevet det så uklart, at det er
lidt svært at vide hvad der helt præcist skal ske, men ovenstående er mit
bedste bud og iøvrigt uden garanti.
Kh
Bjørn

Fra : Ulla

Dato : 12-10-01 18:05

Tak for svar!

Ja, hun reinstall, men det er win 98. Det jeg mener er at når man
downloader stationery til at bruge i outlook express, skal de ligge
i en særskilt folder. Det er i program files-commens files og der mangler
hun commens files. De ligger godt nok i programmer, men der virker
ikke stationery. Men det kan godt være du har ret, for hun havde ikke
geninstall. office, vil sige det til hende og se om det så virker som
det skal.
Mvh
Ulla
"

Fra : find clausen

Dato : 13-10-01 09:07

On Fri, 12 Oct 2001 16:39:32 +0200, "Ulla" <ulinden@worldonline.dk>
wrote:

> Hej!
>
> Ja, jeg ved ikke om det her er den rigtige gruppe

Hvis man, som regel helt unødvendigt, har formatteret harddisken,
og ikke taget backup! først,
ja så mangler ikke alene "common files", men alting, indtil man
installerer det igen ...

--

find clausen
http://www.photopress.dk/