Foreningen Afritek søger Mac brugere
Fra : Morten Skaarup Jense~

Dato : 12-10-01 09:13

Jeg håber dette indslag hører hjemme her.

Vi er nogle danskere og afrikanere vil starte en forening ved navn Afritek
som har til formål at fremme IT og internet udviklingen i Afrika ved hjælp
af vidensdeling og erfaringsudveksling med andre lande. Jeg føler det er
vigtigt at de fleste større operativsystemer er repræsenteret. Hvis man
interesserer sig for dette vil jeg opfordre til at man møder op på vores
stiftende generalforsamling lørdag d.13/10 kl.14:00 på Nørrebrogade 68B
3.sal.

Dagsorden, udkast til vedtægterne og mere info om foreningen kan ses på
vores midlertidige webside http://www.evalisoft.com/afritek

Hilsen

Morten Skaarup Jensen