Ingen spilleri med Geforce3
Fra : Hans Jacobsen

Dato : 12-10-01 03:09

Hej

Jeg har købt ny PC, og deri sidder et asus8200d geforce3 kort....

Men når jeg spiller quake3, så lukker det efter 5-7 minuters spil :(
Jeg har ikke overclocket noget som helst (heller ikke min p4 1.7 ghz
cpu)....

Jeg har installeret WinXP_21.83 fra nvidia (som også skulle være til
windows 2000). Hjææææælp

--
Hans

Fra : Tommy Helgevold

Dato : 12-10-01 12:57

"Hans Jacobsen" <har@ingen.nu> skrev
> Men når jeg spiller quake3, så lukker det efter 5-7 minuters spil :(
> Jeg har ikke overclocket noget som helst (heller ikke min p4 1.7 ghz
> cpu)....

Ånej - endnu en stakkel der har dette problem. Bare rolig - det
er et kendt "open-gl" kompatibilitets problem i Win 2000.

> Jeg har installeret WinXP_21.83 fra nvidia (som også skulle være til
> windows 2000). Hjææææælp

Har du også husket at installere Service Pack II ?
Og derefter foretaget Windows Update?

Gør det først! Så burde det lykkes, det gjorde det for mig.

Mvh
Tommy

Fra : Jonny Jensen

Dato : 12-10-01 13:02

Er der AMD processor i? Så husk Windows 2000 Athlon/Duron regfix'en...

Jonny.

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 12-10-01 13:15

"Jonny Jensen" <a@b.com> skrev:

> Er der AMD processor i? Så husk Windows 2000
> Athlon/Duron regfix'en...

Kommer den af sig selv ved at opdatere Win2k med service pack 2 ?
Eller har du et link til dette regfix ?

--
Venlig hilsen: Rasmus.
=======================

Fra : Jonny Jensen

Dato : 12-10-01 16:30

Det ved jeg faktisk ikke. Jeg tror ikke den er med.

Link her. Kig helt ude til højre efter "Utilities, drivers & updates" -> "MS
Win2K Patch for AGP applications"

Jonny.

Fra : Hellfire

Dato : 12-10-01 22:26

"Jonny Jensen" <a@b.com> wrote in message
> Er der AMD processor i? Så husk Windows 2000 Athlon/Duron regfix'en...
>
> Jonny.

Læs dog indlæget ordentligt. Manden skriver, han har en P4 1,7GHz (Intel,
hvis du skulle være i tvivl).

Fra : Jonny Jensen

Dato : 13-10-01 09:32

> Læs dog indlæget ordentligt. Manden skriver, han har en P4 1,7GHz

Ups, det smuttede lige fra min opmærksomhed.

>(Intel,
> hvis du skulle være i tvivl).

Men der ingen grund til at nedgøre mig på den måde til gengæld. Bare fordi
man overser en () i et indlæg, har det jo intet med min viden at gøre.

Jonny.

Fra : Hellfire

Dato : 14-10-01 20:01

"snip"

Fra : Poul Erik Pedersen

Dato : 18-10-01 22:22

ok hvis i ikke ved det - så er den nye XP driver ikke særlig god - der har
været stor kritik af den i det tyske pc blad PC Hardware nr.11/01, under
div. tests var der grafik fejl, og alvorlige stabilitets problemer, driveren
blev ved med at crashe i flere spil - deres råd var "brug detonator 12.41,
eller vent på en ny og bedre XP detonator end den nuværende".
-Niels-
PS. det er ikke dit geforce der fejler noget !.

Hellfire <henrik-paulsen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ohly7.393$ON5.3596@news.get2net.dk...