Andet multimedie
bentjuul 3670
Dyre-foto
Fra : Hønemor

Dato : 11-10-01 22:04

Jeg er meget interesseret i fotos af dyreunger : kat, hund,zoo m.m.
Men alle de steder jeg har søgt på nettet er formaterne meget små.
Jeg vil gerne se dem med 400-600-800 pixel.
Er der nogen som kender nogle link til dyreunger eller evt. et sted hvor det
er godt at søge efter store billeder.

Hilsen Helle.

Fra : Kim Larsen

Dato : 11-10-01 23:35

Du kunne prøve nogle af disse

http://www.elephant.se/posters3.htm

http://www.exzooberance.com/exZOOberance/Products/poster%20and%20prints.htm

http://www.zooish.com/Amazing2.htm

Om de er til fri benyttelse, det tør jeg ikke at sige, men se selv efter.

Kim larsen

Fra : Hønemor

Dato : 12-10-01 14:13

ZOO dyr.

Hilsen Helle.

Fra : Hønemor

Dato : 13-10-01 10:15

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Du kunne prøve nogle af disse
<<<<<< Hej Kim.

Nu er disse fotos Zoo billeder og rigtig fine i størrelsen, men kender du
også nogle link til store fotos med husdyr : kat-hund-hest m.m.

Hilsen Helle.

Fra : Peter C Hansen

Dato : 12-10-01 00:07

"Hønemor" <Marias@privat.dk> skrev i en meddelelse news:9q5189$rda$1@sunsite.dk...
> [...]
> Jeg vil gerne se dem med 400-600-800 pixel.
> Er der nogen som kender nogle link til dyreunger eller evt. et sted hvor det

http://images.google.com/images?num=20&hl=da&q=dog+1024&btnG=Google-s%F8gning&lr=

http://images.google.com/images?num=20&hl=da&q=cat+1024&btnG=Google-s%F8gning&lr=

http://images.google.com/images?num=20&hl=da&q=zoo+1024&lr=

HILSEN Peter

Fra : Peter C Hansen

Dato : 12-10-01 00:10
Fra : Peter C Hansen

Dato : 12-10-01 00:13

"Peter C Hansen" <nomail@tnomail.dk> skrev i en meddelelse news:9q58ss$lgq$1@sunsite.dk...

> "Peter C Hansen" <nomail@tnomail.dk> skrev i en meddelelse news:9q58n5$l79$1@sunsite.dk...

> [...]

Beklager, du bliver nødt til at sætte et ligningtegn for enden af hvert link, så virker de.

HILSEN Peter

Fra : Madsen

Dato : 12-10-01 12:30

"Peter C Hansen" <nomail@tnomail.dk> skrev:

> Beklager, du bliver nødt til at sætte et ligningtegn for enden af hvert link, så virker de.

De virker fint her med OE.
Det må være din newsreader der kokser.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Peter C Hansen

Dato : 12-10-01 18:02

"Madsen" <madsens@whomail.dk> skrev i en meddelelse

> De virker fint her med OE.
> Det må være din newsreader der kokser.

Jeg ved ikke helt, hvad der kan være galt, men de virker ikke hos mig.

Hilsen Peter

Fra : Peter C Hansen

Dato : 12-10-01 18:47

> "Madsen" <madsens@whomail.dk> skrev i en meddelelse

> hvert link, så virker de.

> Jeg ved ikke helt, hvad der kan være galt, men de virker ikke hos mig.

Kører OE 5.5 sp2

Det må jeg helere i dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

Hilsen Peter

Fra : Madsen

Dato : 12-10-01 19:04

"Peter C Hansen" <nomail@tnomail.dk> skrev:

> Kører OE 5.5 sp2

Ja, det ser jeg og faktisk har jeg selv oplevet det på et tidspunkt
med den version. Når man ser på liniet, så er =-tegnet ikke med
i linket. Problemet forsvandt af sig selv uden at jeg nogen sinde
fandt ud af hvad der var galt.

> Det må jeg helere i dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

Ja, her hører det nok nærmere hjemme. :)

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Hønemor

Dato : 12-10-01 14:14

Også tak til dig for ulejligheden, men disse fotos er for små.
Hilsen Helle.

Fra : Peter C Hansen

Dato : 12-10-01 18:01

> Også tak til dig for ulejligheden, men disse fotos er for små.
> Hilsen Helle.

Mange af billederne er i 1024x768 eller 1280x1024, så jeg forstår helt,
hvad du mener?

HILSEN Peter