Grafikkort med tv-out
Fra : M.C.

Dato : 11-10-01 16:25

Hej i gruppen
Er der nogle der har gode råd ang. grafikkort med tv-out, Jeg kunne godt
tænke mig at se film fra computeren på mit fjernsyn, og skal så have et nyt
grafikkort . Hvilken nogle er gode uden at koste en formue? Jeg spiller
ikke spil.
På forhånd tak Marianne

Fra : Kim Larsen

Dato : 11-10-01 18:36

Hvis du ikke spiller det store, så vil jeg klart anbefale et Metrox kort,
prøv at se hvad de har at byde på på deres hjemmeside ( www.matrox.com )

Kim Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-01 19:40

Et ATI Radeon 64 DDR ViVo er heller ikke ringe til det formål, og så
kan man godt bruge til at spille hvis man skulle få lyst til det.
Endvidere er der mulighed for at optage film via videoindgangen.

Cleaner

Fra : Kim Larsen

Dato : 11-10-01 22:56

Nu ved jeg ikke hvad dette kort koster, men Matrox er til at betale, og har
et godt ry for sit tv-out signal.

Kim Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-01 12:57

On Thu, 11 Oct 2001 23:55:55 +0200, "Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk>
wrote:

>Nu ved jeg ikke hvad dette kort koster, men Matrox er til at betale, og har
>et godt ry for sit tv-out signal.
>
>Kim Larsen
>

> Hvilken nogle er gode uden at koste en formue?

Hvor meget er en formue, er det prisen på Geforce3 eller et Radeon
8500? (de ligger prismæssigt omkring de 4000)
Jeg gav omkring 2000,- for mit Radeon

Fra : Jop

Dato : 12-10-01 11:16

Et kyro II er også godt, det er ikke for dyrt, det har et kanon godt tv-out
og man kan sagtens
også spille på det!

--
-- Rolig nu, Rom blev ikke brygget på en dag --
M.C. <casey@caseynet.dk> skrev i en news:9q4dj8$11t$1@sunsite.dk...

Fra : M.C.

Dato : 12-10-01 15:19

Hej igen, Jeg kan se der er nogle at vælge imellem,der var et til ca. 1000
kr. Det synes jeg er rigeligt, så det vil jeg nok forsøge mig med. Tak for
de rode råd VH Marianne

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 14-10-01 12:47

In article <9q4dj8$11t$1@sunsite.dk>, casey@caseynet.dk says...
> [...]
> grafikkort . Hvilken nogle er gode uden at koste en formue? Jeg spiller

Du kan gå den helt billige vej og købe dig et TNT kort brugt på nettet. De er
fremragende til husbehov og koster ikke meget over 100,-

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)