HIS Geforce2 MX400 problem ...
Fra : [ f o r s i g t i g ~

Dato : 10-10-01 20:47

Mit problem er lidt svært at forklare, men er der spørgsmål og uklare
punkter, så skriv lige i NG.

Jeg har netop købt et grafikkort med Geforce2 MX400. Kortet er af mærketHIS.
Der er udgang til almindelig skærm på kortet, samt en S-VHS udgang og et
phonostik (Komposit-udgang vil jeg anslå). Jeg har med nVidias driver fået
et klonbillede på skærmen, altså samme billede på monitor og TV. Men ifl.
nvidia skulle man kunne ex. se en film på fjernsynet, mens man har alm.
skærmbillede på sin monitor (Samt flere andre features). Men jeg kan ikke
lige finde ud af at få den til det.

Nogen der kan hjælpe?

Janus

Fra : Unique

Dato : 10-10-01 22:29

COPYCAT! :)

Du har nakket mit indlæg....men ok..sq i orden med mig...

/Dan
[ f o r s i g t i g . d k ] <info@forsigtig.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9q2c4q$sgm$1@sunsite.dk...